недеља, 11. октобар 2015.

Uradi sam – Ideje sa komadićima tkanine

Uradi sam – Ideje sa komadićima tkanine

Ostaci ili manji komadi tkanine mogu odlično da posluže za odlične projekte. Njima možete ukrasiti zid, presvući lampu, napraviti narukvicu itd...

1. Zidni paneli



???????????????????????????????

2. Šarena lampa
2-uradi-sam-ideje-sa-parcicima-materijala

3. Obložene kutije
3-uradi-sam-ideje-sa-parcicima-materijala

4. Jastuče za stolice
5-uradi-sam-ideje-sa-parcicima-materijala

5. Podloga za radni sto
7-uradi-sam-ideje-sa-parcicima-materijala

6. Mjesto za knjige
8-uradi-sam-ideje-sa-parcicima-materijala


7. Presvlake za prekidače
12-uradi-sam-ideje-sa-parcicima-materijala

8. Ogrlica od platna i dugmića
13-uradi-sam-ideje-sa-parcicima-materijala
 

Нема коментара:

Постави коментар