субота, 9. јануар 2016.

Ania Inspiruje : Kurs domek dla ptaszków

KUCICA ZA PTICE



За рад потребу:

- картон (рудник моделирање купити у велепродаји папира А1 кошта око 4 дин |) -

Стицкс за сладолед

- љуштуре јаја

- бела и црна

 да бисте скратили / г признање

маховина, ружа, траке, боје. ....
Почињемо рад
исећи шаблон 1 к 2 (онај са точкова 2 пута, али круг исећи на једном;))
други шаблон к2










 Скрећемо образац на картону и исећи

 Нека картон је довољно дебела :)

кућа помоћу лепка пиштољ са лепком топлом

Викендица величине, идемо кров :)

Цут смо два правоугаоника



ширина 9 цм дужина 13 цм



 лепак



Време је да завршимо

вам је потребно:

гранате после јаја

боје беле и црне

штапића за сладолед

лепак викол

паинт тхе хоусе блацк На местима где желите да залепите шкољкама јаја, они ће дати имитацију опеке :)



лепак кров



 Центар боја бела

, Разбити љуску

и лепак, сачекати све суво 

Сада сликам у белом целој кући, ја је сликао гранату, тако да црна мало било видљиво,

кућа сликам сва у белом, укључујући и кров;))

Ја цут базе, дужине 18 цм

ширина 12, 5 цм

тако да је кућа слободно стајао на томе :) Ја исећи дрвене летвице, али можете користити картон

не морају да смање толико желим да радим рибама и мали врт, јер је база већа

 користећи стицкс Ми препреку, ја сам своје штапове сам преполовљен и направио сам ограду

 Све сликао сам бело и лепљењем нашу викендицу

Сада је време за украшавање :)
Користио сам:
- гранчице
-МеЦХ природно
-розицзки
-птасзек вештачки
-прецики
- шљунак
-пиорка
до поциениованиа куће: Лешеви: зелена и браон
-встазки и чипке



















Желим вам леп посао :)

Нема коментара:

Постави коментар