субота, 9. јануар 2016.

Ania Inspiruje : Rowerek.. kobieta z niczego zrobi coś;)

BICIKL OD ZICE (uzeto sa neta)











За рад потребу хммм
није мој индустрија;)
али ћу покушати да објасним шта се дешава;))
За мене је то било у основи: у куповину у згради продавнице и кажу:
1,5 метара кабла;))
Ови завртњи хахах 
али оно што се зове, не знам;) видим шта ми је потребно и купити;))
дакле
кабл са 3 венама, мислим да су рекли;)
шрафцигер 
вијци
Схасхлик штапићи 
Ја користим овални комад дрвета као точкова камиона 
Бела боја;)
 
господо рекао да не прзевиерцисз овај кабл;)
јер се не ??
уклоните центар проводник плава 
(постоје 3: браон, зелена и жута и усред ведра неба)
одмерени део кабла воланом 
комад плавог кабла, који смо узели од средине ставите две ивице 
и залепити Хот Глуе


време до центра 
Припремите овалну удлагу;)
Дрилл рупе
један дугачак комад дрвета


 у нашем кругу, такође буши рупу у сродецзку
Ми преводимо штап Схасхлик
и дрилл другу рупу у гуми
 енд исечемо и турпије за нокте тестере;)) 
Свако од нас има нокте фајл;)
тако да наставимо са било којим пречки наши точкови
 Дижем, које сам ставио у древиенку даљем бриса виколем :)
 дрилл и поправити;)
тако да радимо две мале точкове 
Као што можете видети на цитат сам сликао све бело, осим крофне, која је већ бело 
Такодје је један велики точак
исто, али сам само парче удлагу 
који је видео исећи комада дрвета :)
Направио сам рупу кроз жицу и приложена 
који сам умотан са белим траком 
Сада је време за изградњу 
крај верила;)
Фиред


 Ја сам пот, која заврнута за рам и великим точковима




 пот 4 цм од Аллегро, рупе у центру и керамички
 Направио сам ручицу плаве жице уклоњен из кабла, умотан са белим траком
 Покрио сам повезивање траку
 и ја се кабл браника на задњим точковима
 Врућа лепак сам стицкед
 дршка заглави на и такође везао траку око оквира
 Он је измерена удаљеност између точкова реза од картона (2 комада)
 свака два СМ лепљењем цеви и спољни круг налепљен


 Савијање цеви горе и уткана корпу
 и то је офарбана у бело :)
 Зезнуо .. хах шрафцигер зезнула завртњем на комад дрвета између точкова
Направио сам Цоффее Трее;)
знате технику ранијих курсева;)
Сећам се :)
буллет латице козметичке венееринг
уплести 
Као што можете видети у прилогу жице уклоњене из кабла као Петељка 
 Ми паинт браон
фасетирање кафу .. украсити посао !!
Ох чудо краси прозор;))
 

Нема коментара:

Постави коментар